Із циклу «Мексиканський дивертисмент»

В нічнім п’янкім саду, де визріває манго,
Максимільян малює па в майбутнім танго.
Нервово тінь ширяє чорним бумерангом,
температура – як під пахвами у нас.

В міцних обіймах від бажання мліє-блідне
шорстке й лискуче, зазіхань імперських гідне,
мулатки тіло ідеально перворідне,
де все – окремо, і все – якраз.

А десь у хащах, що не чули про березу,
Хуарец, діючи як mobile прогресу,
пеонам, нехтуючим всім, дорожчим песо,
нові гвинтівки поіменно видає.

Затвори клацають, – це вже одне лякає,
Хуарец галочки в реєстрі виставляє,
згори папуга плин подій спостерігає,
та що не бачить, – співа своє:

«Рівняти з бидлом плебс обожнюючим рози
пасує більше, ніж патріотичні пози,
і те, і інше генерує кров і сльози
в краю, де смерть з людьми на ти, а не на ви.

Її, як пошесть, тут поширюють нівроку
нудьга і спека – суміш тропіків жорстока,
тому у черепа в кущах завжди три ока,
і в кожнім – пишний фонтан трави.»
Анатолій Секретарьов2009