Сатир, лишивши бронзовий струмок,
стискає канделябр на шість свічок,
як річ, яка належить лиш йому,
та, як суворо констатує опис,
він сам собі належить лиш. А втім,
усе комусь належне є таким.
Тому сатир – не виняток. Й тому
в його мошонці зеленіє окис.

Фантазія підкреслює нам чин.
Було це так. Він переплив один
через потік, де в дзеркалі давно
шістьма гілками лопотіли звела.
Він стовбур обійняв. Але землі
належав стовбур. І сліди в імлі
змивав потік. Просвічувало дно
і звідкись щебетала Філомела.

Якби все це тривало ще б хоч мить,
сатир би міг самотність зрозуміть
і непотрібність ручаям й землі,
та за хвилину мисль його заслабла.
Стемніло. Хоч із кожного кута
“Не вмер” кричала мовчки пустота.
Підсвічник чувся паном на столі,
довершуючи повноту ансамбля.

Не смерть на нас чекає – тільки чин
оточення. Від бронзових світлин
Сатир не вмре. Він йде за Рубікон
й забронзовів од пейс до геніталій.
Напевно, і бере мистецтво тим –
не брехнями, уточненням самим,
оскільки основний митця закон,
звичайно, в незалежності деталей.

Тож запалімо свічі. Годі нам
казати, хто з пітьмою сам на сам.
Ніхто не скаже, що це за один,
хоч порухи й зловісні, не перечу.
Красуне, не мені тебе любить
і не тобі за мене сльози лить,
оскільки заливає стеарин
не тіні від речей, а речі, речі...
Юрій Буряк2011